Saturday, April 4, 2009

Update Please

::SALAM::

Kepada semua yang mengaku ahli SHAMSIANS 9802,

Saya mohon. Mohon sangat-sangat.
Anda mengupdate diri anda kepada saya.

Saya perlukan:
a) Nama penuh anda
b) Alamat surat menyurat anda
c) No telefon anda (saya tidak akan mengganggu anda seperti yang tidak sepatutnya. Jangan risau)
d) Email anda yang boleh dihubungi
e) Tarikh lahir anda

Tolong, hantarkan data anda yang best itu kepada saya, supaya mudah saya berurusan untuk tujuan-tujuan SHAMSIANS 9802. Saya janji, saya akan rahsiakan data anda kalau anda tidak mahu orang lain mengetahuinya.

Hantarkan kepada:
shefny@yahoo.com.my

Sila letak "CONFIDENTIAL" kalau anda tidak mahu saya reveal kepada sesiapa. Saya akan meminta persetujuan anda jika ada yang mahukan data anda.


p/s kepada sesiapa yang telah beri segala data kepada Cik Liyana, tak perlu lagi beri pada saya.

TRIMAS SEMUA. SAYA SAYANG ANDA SEMUA.

p/s/s Taipan terakhir, bukan saya yang buat. Ada orang lain taipkan. Percayalah. Saya tak buat.

2 comments:

[ a D D y ] said...

a) Nama penuh : Addy Haikal b Abu Bakar
b) Alamat surat menyurat : 203 Tmn Teratai Senawang
c) No telefon : 012-67972312436(SERIOUS BLEY CALL)
d) Email anda : markonikov99@yahoo.co.uk
e) Tarikh lahir : 28 May 1990 bagi hadiah

Zihan said...

i)Nama penuh: Marzihan Md Sani
ii)Alamat utk tempoh 4 tahun ni: 13/8 quarters Felda Jelai 4, 73480 Gemas, N. Sembilan
iii)No Telefon: 0193740306
iv)Tarikh lahir 5 Julai 1985
v) YM: arezihan@yahoo.com
Jap utk Addy: Alamak kiter ade adik baru. HuHu (1990)