Wednesday, May 6, 2009

Pelbagai dalam satu

Salam Sahabat sekalian;

Ada banyak benda nak diupdate sebenarnya, tapi server internet seakan cemburu dengan aku untuk mengupdate belog ini.

Maka, sementara berkesempatan, aku ingin mengkhabarkan beberapa berita untuk kalian semua.

BERITA 1

Marini Arifin sudah selamat bernikah dan melangsungkan resepsinya 2 Mei yang lalu bersama suami tercinta. Disebabkan aku lambat hadir kerana masalah pengangkutan, maka tak banyak gambar yang aku ambil. Dan 2 keping gambar sahaja sempat aku rakam memandangkan aku tidak punya kamera SLR.(agak malu nak tangkap gambar banyak-banyak =P) Kepada sesiapa ada gambar resepsi beliau, forwardlah kepada administrator belog ini ya (addy rock, jon smart, boyat . . . ,pini baik =P)

Majlis Potong Kakwah!~ Nampak cam sodap (aku tak rasa pun, tak sempat.huhu~)


Nurse IJN dan rakan sebatch 9802 (Zakirah Omar dan Hani Diana)

SITI NUR Izyan Diyana (such as Siti Nurhaliza la), Mempelai dan Ain Zalikha (Credit to Yan's blog)

Erman dan Isteri orang (Credit to Yan's blog)


BERITA 2

Oke, semua sudah mengetahui bahawa Marini Arifin menyediakan perkhidmatan SPA dan kecantikan. Ia terletak sekitar kawasan rumah tersebut juga. Maka sesiapa berminat, anda boleh menghubungi beliau di nombor ini 0192627122

BERITA 3

Ustaz Khazri kemalangan baru-baru ini (Menurut Encik IfQzuan) Beliau telah patah kaki. Marilah doakan beliau cepat sembuh walaupun beliau pernah rotan anda dulu masa kelas Bahasa Arab. Buang yang keruh ambil yang jernih ya. =)

BERITA 4

Kepada sesiapa yang ingin promo perniagaan mahupun peluang pekerjaan kepada rakan-rakan di dalam belog ini, silalah hubungi saya di ym: sipini_hii atau nombor telepon kebiasaan saya supaya kita boleh mengiklankannya di belog ini

BERITA 5

Baru-baru ini, ada cadangan untuk membentuk koperasi batch 9802 untuk menjana pendapatan bersama-sama. Sesungguhnya berniaga itu 9/10 daripada rezeki dalam dunia. Kalau kita sama-sama bekerjasama, maka hasilnya tentu boleh membantu batch kita juga. Kita memerlukan persetujuan ramai untuk membentuk koperasi ini. Sekurang-kurangnya 20 ahli. Siapa yang berminat? Drop your name and details in the comment box supaya urusan seterusnya (mesyuarat/gathering/pemilihan AJK) dapat dilaksanakan



p/s Yan, maaf ya, gambar diambil tanpa kebenaran. Udah diberi kredit kira okey la kan? =P

5 comments:

Bah Mus said...

Alaa.. nggak clear gambar suami marini.. (agak lain orgnya berbanding ape yg aku bayangkan..) Marini! Congrats!! Sorry x menghadirkan diri!

Bah Mus said...

Respond to Berita 5,

Aku sokong ja cadangan nak buat koop, memandangkan aku dulu koopian kan.. aku rase cam still ade semgt ke koop pan dlm diri aku. Pini, any gathering, invite me OK!

[ a D D y ] said...

xde orang yang amek gamba la..
erman je yang amek..

okay kalo dah tubuh koop inform wa..
wa ada perancangan nak buat projek baik ni..
so siapa yang ada kertas kerja wat bisnes bley x informwa..

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

bagusla ada cdgn mcm ni
tp hopefully bila betul2 dah berdaftar, dan dah ditubuhkan jgn tak aktif plak...
nnti buang masa & duit je utk utusan pendaftaran and etc. tu..
sbb aku pernah rasakan...
mcm nak gile uruskan, dftrkan, and so on...
dpt je sijil...akaun pun tak sempat nak bukak
tiba2 pihak atasan SILENT je..
hampeh..huhuh...maka dgn itu, aku jd ahli lelap jela ek..
anything gtau..

bojeng said...

maaf la ...
aku baru jek tau kewujudan blog ni..
hahahah...
ok anything pasal photoshot leh ctc aku...
salam..